Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi nakupujícím a prodávajícím, tedy provozovatelem e-shopu www.vlkchocolate.cz
  2. Provozovatel:
    • Název firmy / Jméno podnikatele: Daniel Vlček
    • IČO: 618 90 685
    • DIČ: CZ7310210677
    • Sídlo: Valdecká 213, Horní Bezděkov, 273 51
    • Email: info@vlkchocolate.ccz
    • Telefon: 603 272 488
  1. Provozovatel je podnikatelem zapsaným v … (pokud máte obchodní rejstřík).

 

2. Informace o zboží a cenách

  1. Prodávané výrobky zahrnují zejména čokoládu, pralinky a související cukrářské produkty. Jde o produkty podléhající rychlé zkáze, které jsou citlivé na teplotu, světlo a manipulaci. 
  2. Prezentace dostupného zboží v eshopu je pouze informativního charakteru. Zboží se může vzhledově mírně lišit.
  3. U každého produktu je uveden jeho popis, složení, alergeny, hmotnost a cena včetně DPH.
  4. Dostupnost zboží je uvedena u každé položky.
  5. Ceny jsou konečné a platné v době objednání.
  6. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.

 

3. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednávku kupující vytvoří prostřednictvím e-shopu.
  2. Před odesláním objednávky kupující zkontroluje údaje týkající se provedené objednávky a může je upravit a měnit.
  3. Objednávku kupující odešlě kliknutím na tlačítko koupit/potvrdit.
  4. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany provozovatele e-shopu e-mailem.
  5. Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout například z důvodu vyprodání zboží nebo nesprávně uvedené ceny.

 

4. Platební podmínky

  1. Kupující může zaplatit za objednávku:
    • platební kartou online (prostřednictvím zabezpečené platební brány Shoptet Pay).
  1. Platba je splatná ihned při dokončení objednávky.
  2. Údaje o platební kartě nejsou provozovatelem ukládány.
  3. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.

 

5. Dodací podmínky

  1. Dopravu zajišťují následující dopravci:
    • Zásilkovna (výdejní místa / Z-Box)
    • PPL (kurýr na adresu nebo na výdejní místo)
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. Cena dopravy je vždy uvedena v objednávce před jejím odesláním.
  3. Obvyklá doba dodání je 1–3 pracovní dny od expedice.
  4. Riziko škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zásilky.
  5. Kupující je povinen zásilku při převzetí zkontrolovat a případné poškození ihned oznámit dopravci.

 

6. Právo odstoupit od smlouvy

  1. U zboží nabízeného v tomto e-shopu (čokoláda, pralinky a další potraviny) nemá kupující – spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě, neboť se jedná o:
    • zboží podléhající rychlé zkáze,
    • zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno nebo znehodnoceno z důvodu povahy výrobku,
    • zboží, které bylo po otevření obalu z hygienických důvodů nevhodné k vrácení.
      (dle § 1837 písm. d a e občanského zákoníku)
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle části C čl. 6.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být zákazníkem vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4.  V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 1.34 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
  5. V případě, že by bylo doručeno zboží jiné, než bylo objednáno, nebo zjevně poškozené již při dodání, má kupující nárok na reklamaci dle článku 7.

 

7. Reklamace a odpovědnost za vady

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodané zboží při převzetí nemá vady.
  2. Vzhledem k povaze zboží (potravina) se odpovědnost řídí dobou minimální trvanlivosti nebo datem spotřeby.
  3. Za vadu se nepovažují změny vzniklé:
    • nesprávným skladováním produktu ze strany kupujícího,
    • vystavením teplu nebo slunci,
    • běžnými vlastnostmi ruční výroby (odchylky tvaru apod.).
  1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  2. Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo zasláním na adresu prodávajícího.
  3. Reklamace bude vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění.

 

8. Ochrana osobních údajů (GDPR)

  1. Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává údaje nakupujících za účelem vyřízení objednávky, doručení zboží a plnění právních povinností.
  2. Osobní údaje jsou uchovávány pouze po dobu nezbytnou pro tyto účely.
  3. Kupující má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování a podání stížnosti u ÚOOÚ.
  4. Údaje nejsou předávány třetím stranám kromě dopravců a poskytovatelů platebních služeb.

 

9. Mimosoudní řešení sporů (ADR)

  1. Spotřebitel má právo využít mimosoudní řešení sporů u České obchodní inspekce (ČOI).
  2. Více informací je dostupných na webu ČOI.

 

10. Závěrečná ustanovení

  1. Ustanovení zákona mají přednost před nesprávně uvedenými částmi těchto obchodních podmínek.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit.
  3. Tyto obchodní podmínky jsou účinné ode dne 5.12.2025