Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi nakupujícím a prodávajícím, tedy provozovatelem e-shopu www.vlkchocolate.cz
- Provozovatel:
- Název firmy / Jméno podnikatele: Daniel Vlček
- IČO: 618 90 685
- DIČ: CZ7310210677
- Sídlo: Valdecká 213, Horní Bezděkov, 273 51
- Email: info@vlkchocolate.ccz
- Telefon: 603 272 488
- Provozovatel je podnikatelem zapsaným v … (pokud máte obchodní rejstřík).
2. Informace o zboží a cenách
- Prodávané výrobky zahrnují zejména čokoládu, pralinky a související cukrářské produkty. Jde o produkty podléhající rychlé zkáze, které jsou citlivé na teplotu, světlo a manipulaci.
- Prezentace dostupného zboží v eshopu je pouze informativního charakteru. Zboží se může vzhledově mírně lišit.
- U každého produktu je uveden jeho popis, složení, alergeny, hmotnost a cena včetně DPH.
- Dostupnost zboží je uvedena u každé položky.
- Ceny jsou konečné a platné v době objednání.
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
- Objednávku kupující vytvoří prostřednictvím e-shopu.
- Před odesláním objednávky kupující zkontroluje údaje týkající se provedené objednávky a může je upravit a měnit.
- Objednávku kupující odešlě kliknutím na tlačítko koupit/potvrdit.
- Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany provozovatele e-shopu e-mailem.
- Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout například z důvodu vyprodání zboží nebo nesprávně uvedené ceny.
4. Platební podmínky
- Kupující může zaplatit za objednávku:
- platební kartou online (prostřednictvím zabezpečené platební brány Shoptet Pay).
- Platba je splatná ihned při dokončení objednávky.
- Údaje o platební kartě nejsou provozovatelem ukládány.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.
5. Dodací podmínky
- Dopravu zajišťují následující dopravci:
- Zásilkovna (výdejní místa / Z-Box)
- PPL (kurýr na adresu nebo na výdejní místo)
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- Cena dopravy je vždy uvedena v objednávce před jejím odesláním.
- Obvyklá doba dodání je 1–3 pracovní dny od expedice.
- Riziko škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zásilky.
- Kupující je povinen zásilku při převzetí zkontrolovat a případné poškození ihned oznámit dopravci.
6. Právo odstoupit od smlouvy
- U zboží nabízeného v tomto e-shopu (čokoláda, pralinky a další potraviny) nemá kupující – spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě, neboť se jedná o:
- zboží podléhající rychlé zkáze,
- zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno nebo znehodnoceno z důvodu povahy výrobku,
- zboží, které bylo po otevření obalu z hygienických důvodů nevhodné k vrácení.
(dle § 1837 písm. d a e občanského zákoníku)- Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy dle části C čl. 6.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být zákazníkem vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 1.34 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
- V případě, že by bylo doručeno zboží jiné, než bylo objednáno, nebo zjevně poškozené již při dodání, má kupující nárok na reklamaci dle článku 7.
7. Reklamace a odpovědnost za vady
- Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že dodané zboží při převzetí nemá vady.
- Vzhledem k povaze zboží (potravina) se odpovědnost řídí dobou minimální trvanlivosti nebo datem spotřeby.
- Za vadu se nepovažují změny vzniklé:
- nesprávným skladováním produktu ze strany kupujícího,
- vystavením teplu nebo slunci,
- běžnými vlastnostmi ruční výroby (odchylky tvaru apod.).
- Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
- Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo zasláním na adresu prodávajícího.
- Reklamace bude vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění.
8. Ochrana osobních údajů (GDPR)
- Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává údaje nakupujících za účelem vyřízení objednávky, doručení zboží a plnění právních povinností.
- Osobní údaje jsou uchovávány pouze po dobu nezbytnou pro tyto účely.
- Kupující má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování a podání stížnosti u ÚOOÚ.
- Údaje nejsou předávány třetím stranám kromě dopravců a poskytovatelů platebních služeb.
9. Mimosoudní řešení sporů (ADR)
- Spotřebitel má právo využít mimosoudní řešení sporů u České obchodní inspekce (ČOI).
- Více informací je dostupných na webu ČOI.
10. Závěrečná ustanovení
- Ustanovení zákona mají přednost před nesprávně uvedenými částmi těchto obchodních podmínek.
- Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit.
- Tyto obchodní podmínky jsou účinné ode dne 5.12.2025
